Obchodní podmínky

Dárkové vstupenky a poukazy

Dárkové vstupenky a poukazy jsou nevratné a není možné je stornovat. Rezervaci termínu je nutné učinit alespoň 1 měsíc před vypršením platnosti dárkové vstupenky a poukazu, a to na adrese info@sinatraprague.cz nebo na tel. č. +420 778 091 222. Rezervace termínu bude vždy písemně potvrzena ze strany pořadatele.

V případě, že se zákazník nezúčastní eventu “Frank meets Classical” v pořadatelem písemně potvrzeném termínu, není možná žádná finanční ani jakákoli jiná náhrada.

Platnost dárkové vstupenky a poukazu je možné na základě písemného potvrzení pořadatelem prodloužit na dobu dle domluvy mezi pořadatelem a zákazníkem.

Změny menu, nápojů, termínu, programu a účinkujících jsou vyhrazeny.

Storno zákazníkem

Všechny plně zaplacené a potvrzené rezervace jsou nevratné a není možné je stornovat. Termín zakoupeného eventu je možné změnit, a to alespoň 2 pracovní dny před původním termínem konání akce (v závislosti na dostupnosti a další dohodě s Live City s. r. o. na adrese info@sinatraprague.cz nebo na tel. č. +420 778 091 222).

V případě, že se zákazník nezúčastní eventu v původním nebo s Live City s. r. o. písemně odsouhlaseném náhradním termínu, není možná žádná finanční ani jakákoli jiná náhrada.

Změny termínu, programu, menu, nápojů a účinkujících jsou vyhrazeny.

Reklamace a zrušení eventu Frank meets Classical

Reklamace musí být vždy předložena prodejci, u kterého byly zakoupeny vstupenky a poukazy.

V případě zrušení celého eventu probíhá vracení vstupného na prodejním místě, kde byla vstupenka a poukaz zakoupeny.

Vstupenky a poukazy zakoupené on-line na www.sinatraprague.cz budou vráceny bankovním převodem na bankovní účet použitý k zaplacení vstupenek a poukazů.

Případné dotazy zasílejte na adresu info@sinatraprague.cz

Smlouva

Pokud se strany nedohodnou jinak, smlouva se považuje za uzavřenou v okamžiku, kdy zákazník provede rezervaci následovanou okamžitou platbou v plné výši (prostřednictvím zabezpečené on-line platební brány) a Live City s. r. o. odešle e-vstupenku a e-poukaz, nebo dárkovou vstupenku, a poukaz prostřednictvím e-mailu jako potvrzení objednaných služeb.

Platební podmínky

Platby kreditními kartami jsou pro on-line rezervaci akceptovány pouze prostřednictvím zabezpečené platební brány na www.sinatraprague.cz

Ceník zveřejněný on-line obsahuje všechny aktuálně provozované služby. Jakékoli nové speciální akce a nabídky se nevztahují na stávající e-vstupenku a e-poukaz.

COVID-19

Za vstupenky a poukazy, nebo dárkové vstupenky a poukazy zakoupené od 20. 5. 2020 bude v případě omezení z důvodu pandemie COVID-19 vráceno vstupné (odečteny budou pouze bankovní a administrativní poplatky a v případě konverze měny bude použit aktuální kurz), nebo bude změněn termín dle možností zákazníka.

Menu

Menu zakoupené prostřednictvím poukazu je ve složení zveřejněných na www.sinatraprague.cz. Menu je ve variantách s masem, vegetariánské a dětské.

Výběr menu je nutné oznámit minimálně 24 hodin před zahájením eventu pořadateli, na adresu info@sinatraprague.cz nebo na telefon 778 091 222 v případě, že nebyl výběr proveden v e-shopu www.sinatraprague.cz Menu potvrzené pořadatelem, nebo vybrané v e-shopu www.sinatraprague.cz již není možné měnit. V případě, že výběr menu nebude pořadateli nahlášen na kontakty uvedené výše do 24 hodin před zahájením eventu, bude zákazníkovi na začátku večeře přiděleno podle zakoupené cenové kategorie takové menu, které bude mít pořadatel k dispozici.

V případě, že nákup poukazu proběhne méně než 24 hodin před zahájením večeře, je nutné nahlásit výběr menu bezprostředně po zakoupení poukazu na kontakty uvedené výše. Menu potvrzené pořadatelem již není možné měnit. V případě, že výběr menu nebude pořadateli nahlášen na kontakty uvedené výše bezprostředně po zakoupení poukazu, bude zákazníkovi na začátku večeře přiděleno podle zakoupené cenové kategorie takové menu, které bude mít pořadatel k dispozici.

Nápoje

V případě, že nápoje nejsou zakoupené s poukazem na menu, platí se na místě. Nápoje je možné objednávat a konzumovat pouze v pauzách mezi koncerty. Ceny nápojů jsou určeny ceníkem nápojů zveřejněným na internetových stránkách www.sinatraprague.cz.

Neomezené nápojové balíčky

Neomezené nápojové balíčky, které lze přikoupit ke všem kategoriím vstupenek/voucherů, obsahují neomezenou konzumaci nealkoholických a teplých nápojů, piva a vína (neobsahují tvrdý alkohol). Neomezený nápojový balíček lze využít až do konce akce, tzn. přibližně do 21:30. V kategorii dětského vstupenek/voucheru lze přikoupit neomezený nápojový balíček, který obsahuje neomezenou konzumaci nealkoholických nápojů a čaje. Nápoje obsažené v nápojovém balíčku a zakoupené poukazem není možné měnit za jiné, ani není možné měnit jejich počet. Objemy nápojů v nápojovém balíčku jsou závislé na výběru konkrétních nápojů na místě a řídí se Ceníkem. Na místě je možné dokoupit další nápoje dle Ceníku. Platba za tyto nápoje na místě se řídí odstavcem Nápoje těchto obchodních podmínek.

Nápoje je možné objednávat a konzumovat pouze v pauzách mezi koncerty.

Další

Live City s. r. o. nenese odpovědnost za jakékoli újmy na zdraví, nemoci nebo smrt, poškození nebo ztrátu osobních předmětů, krádež způsobenou zákazníkovi.

Závěrečná ustanovení

Smluvní vztahy zákazníka a Live City s. r. o. se řídí českým právem. V případě jakýchkoli rozporů mezi jazykovými verzemi, bude rozhodující verze česká. Tyto všeobecné podmínky jsou účinné od 2. 5. 2022, nahrazují všechny předchozí všeobecné obchodní podmínky.

Pořadatel

Live City s.r.o.

IČO: 28527950

DIČ: CZ28527950Tel.: +420 778 091 222

E-mail: info@sinatraprague.cz

www: www.sinatraprague.cz se sídlem Václavská 2, Nové Město, 120 00 Praha 2

Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 14813

Banka

Fio banka a. s.

Číslo konta: 2600961322/2010 CZK

IBAN: CZ0920100000002600961322 CZK

Číslo konta: 2100961334/2010 EUR

IBAN CZ4720100000002100961334 EUR

BIC / SWIFT: FIOBCZPPXXX